Завдання 1. Проаналізуйте обраний Вами Веб-квест. Яким
чином він сприяє підвищенню якості навчання?
Мета нашої
віртуальної подорожі – порівняти, як виконуються права дітей в США, Німеччині,
Китаї та Україні.А допоможуть вам у цьому знання, отримані на уроках, та
Інтернет – ресурси.
У процесі роботи над
веб-квестом розвивається ряд компетенцій:
·
використання
інформаційних технологій для вирішення професійних завдань;
·
самонавчання
та самоорганізація;
·
навички
командного рішення проблем;
·
вміння
знаходити кілька способів рішень проблемної ситуації;
·
навички
публічних виступів.
Завдання 2. Обрати освітній Веб-квест, здійснити аналіз
мети, його структури та змісту.
Обраний
веб-квест "Права дітей" має на меті допомогти вчителям, викладачам та студентам
визначити та подолати основні проблеми при використанні інновацій на уроках
математики та розширити свої математичні знання.
Структура
веб-квесту відповідає вимогам, наявні всі ключові елементи. Кожна частина
детально описана та продумана.
Завдання 3. Оберіть Веб-квест та опишіть його
виконання. Які переваги та недоліки його використання?
Обраний
веб-квест можна застосовувати для використання
вчителем на уроках «Я досліджую світ».
Деякі
переваги:
міждисциплінарний зв’язок;
надання
базових знань щодо теми «Права дітей».
Головним
недоліком є те, що даний веб-квест буде не інформативним для тих, хто має великий
багаж знаннь на цю тему.
Комментариев нет:
Отправить комментарий